1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (457 votes, average: 4,80 out of 5)
Loading...

Metódy úbytku hmotnosti – porovnanie populárnych spôsobov riešenia nadmernej hmotnosti.

Metódy úbytku hmotnosti - porovnanie populárnych spôsobov riešenia nadmernej hmotnosti.

Existujú nové spôsoby straty hmotnosti, ktoré prichádzajú na trh po celú dobu, nové diéty, nové lieky alebo nové typy cvičení. Niekto, kto chcieť schudnúť, má toľko volieb, z ktorých by ste mohol vybrať, by sa vo všetkých týchto prípadoch mohol stratiť. Veľa metód vyžaduje veľa obetí, zatiaľ čo iné vyžadujú veľa času a trpezlivosti. Niektoré metódy poskytujú rýchle výsledky, ale smutne len krátkodobé. Preto, keď sa rozhodneme stratiť prebytok kilogramov, je dobré starostlivo zvážiť, aký spôsob straty hmotnosti bude pre nás vhodný a čo si vyberiete. To je dôvod, prečo dnes zistíme, aké sú dostupné metódy úbytku hmotnosti, ktoré z nich fungujú a ktoré z nás môžu najviac oslovovať.

diéty na chudnutie

Metódy úbytku hmotnosti - porovnanie populárnych spôsobov riešenia nadmernej hmotnosti.

Prvé sú všetky druhy diét. Väčšina z nich sa točí okolo obmedzenia alebo vylúčenie určitého prvku alebo celej skupiny prvkov. Sú to prevažne nízkokalorické, čo je dôvod, prečo sa v počiatočnej fáze veľa ľudí cítiť hladne po celú dobu, pretože množstvo poskytovaných kalórií je nižšia, než telo potrebuje. Jedna z najobľúbenejších diét v posledných rokoch je stále Dunkanova strava. Je rozdelený na etapy a je založený predovšetkým na zvýšenie spotreby bielkovinových produktov a súčasne na obmedzenie produktov obsahujúcich sacharidy a tuky. Diéta je často označovaná ako jedna z najúspešnejších metód straty hmotnosti, ale prichádza aj s jej nevýhodami. Po prvé, v niektorých prípadoch by to mohlo poškodiť zdravie. Tým, že väčšinou konzumujeme bielkovinové produkty, neposkytujeme telu vlákno, ktoré je nevyhnutné pre správne fungovanie čriev. Pri dlhodobejšom užívaní môže strava spôsobiť zápchy a problémy s trávením. Ďalšie diéta, ktorá rastie v popularite, je Paleo diéta. Je založené na vylúčenie produktov, ktoré neboli k dispozícii na konzumáciu počas paleolitu. Preto je strava založená na vegetariánov, ovocí, vajciach, rybách a mäso okrem cukru, olejov alebo denníku. Je možné si všimnúť, že diéta nevyžaduje žiadne drastické kroky a nezvyšuje príjem kalórií, ale namiesto toho vylučuje určité druhy výrobkov. Ale strava je skôr spôsob, ako jesť denne zdravšie a nie je pravdepodobné, že by to malo za následok významnú stratu hmotnosti. Ďalšie diéta známa po celom svete je kodanská strava, ktorá trvá 13 dní. Kodanská strava poskytuje v porovnaní s ostatnými veľmi rýchly úbytok váhy vďaka prísnemu obmedzenie kalórií a sacharidov. Denná spotreba kalórií činí iba 600-800 kcal. Je to len tretina minima pre dospelých. Povolenými produkty sú vajcia, zelenina, chudé mäso a ovocie v obmedzenom množstve vďaka obsahu cukru. Pri prehliadke dláždenie je celkom jasné, že nie je nič iné ako hladovania. Výsledky takejto „stravy“ iste prinesie rýchle výsledky, ale akonáhle sa vrátime k našim bežným stravovacím návykom, váha sa odrazí späť, niekedy dvakrát toľko, koľko telo začne držať na tuku.

Cvičenie na zníženie telesnej hmotnosti

Ďalšou metódou chudnutie je cvičenie, športovanie, veľa aktivity. Je bezpochyby jedným z najzdravších spôsobov, ako schudnúť. Aktivita pomáha pri tráviacom procese, výrazne posilňuje srdce, zlepšuje fungovanie celého tela. Často sa odporúča, aby bol aktívny pri diéte, aj keď je to len pol hodiny chôdze. Stalo sa veľmi populárne v poslednej dobe, aby všetky druhy cvičení plánovali populárne trénermi. Veľa z nich prináša veľmi dobré výsledky, pretože navyše k strate nadbytočných kilogramov môže človek získať pekné telo. Každý z týchto pripravených tréningu musí byť pravidelný a systematický. Cvičenie musí nastať 3-4 krát týždenne. Môžeme vybrať aeróbny tréning alebo tzv. Kardio tréning. Je veľmi účinná v počiatočnej fáze úbytku hmotnosti. Takýto tréning je založený na priľnutie k intenzívnemu cvičenia po dlhšiu dobu, najmenej 30-40 minút. Medzi príklady patrí beh, cyklistika, pochodovej, eliptické alebo krokové cvičenie. Po určitej dobe však kardio cvičenia nestačí a nedávajú ďalšie výsledky. Vtedy (alebo dokonca na začiatku) musíme pridať silový tréning. Ťažké zdvíhanie a tvarovanie svalov tela je skvelé pre spaľovanie tuku a budovanie svalov. To robí náš rám vyzerať štíhly a zdravý.

Metódy úbytku hmotnosti - porovnanie populárnych spôsobov riešenia nadmernej hmotnosti.

Doplnky na zníženie telesnej hmotnosti

Ľudia, ktorí nie sú v krátkodobej strave alebo pravidelné cvičenie, zvyčajne vyberajú všetky druhy doplnkov na zníženie hmotnosti. Mali by ste byť opatrní pri výbere tohto typu produktov, hoci toľko z nich by mohlo spôsobiť poškodenie alebo vôbec žiadne výsledky. Hmotnostné straty pilulky sú často tiež používané ľuďmi, ktorí šport používať schudnúť. Je to najlepšia kombinácia, pretože výsledky sú viditeľné oveľa rýchlejšie ako u športu. Na trhu je veľa piluliek a tie s najpriaznivejšími recenziami sú tie s prírodnými zložkami a rýchlymi výsledky, a čo je dôležité tu, žiadny yo-yo efekt. Jeden by mal hľadať prísady, ako je ovocie Amalaki, ovocie goji, guarana a ďalšie prírodné výťažky. Tieto produkty fungujú spaľovaním tuku a podporou metabolizmu. To činí telo neustále stimulované k rýchlemu spaľovaniu tukov, čo znamená, že sa nemusíte starať o yo-yo efekt v budúcnosti.

Nižšie uvádzame dva produkty, ktoré odporúčajú naši čitatelia, ktorí úspešne pomáhajú schudnúť.

Metódy úbytku hmotnosti - porovnanie populárnych spôsobov riešenia nadmernej hmotnosti. Metódy úbytku hmotnosti - porovnanie populárnych spôsobov riešenia nadmernej hmotnosti.

Súvisiaci príspevok

Dietetik s dlhoročnými skúsenosťami – pomohla mnohým ľuďom zbaviť sa nepotrebných kilogramov. V súčasnosti je zamestnancom zdravotníckeho a kozmetického salónu a je špecialitou na moderné kozmetické omladenie a kondicionovanie pokožky. Má veľa certifikátov a diplomov v kozmetológii.